Обмін та повернення
Уважно ознайомтеся з умовами обміну та повернення
Наш магазин здійснює повернення та обмін товарів згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Повернути або обміняти товар можна, якщо дотримано наступних умов повернення товару:
1. Його немає у Переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню), затвердженому Постановою КМУ N172 від 19.03.94.
Так, обміну та поверненню не підлягають:
- товари для новонароджених
- постільна білизна
- натільна білизна, а саме:
піжами та халати кігурумі, боді, чоловічки (сліпи), нічні сорочки, труси, майки, шкарпетки, колготи, кальсони - в цілому будь-які товари, які носяться на голе тіло або стикаються з місцями гігієни!
Детальний список виробів, що належать до поняття білизни (спідня білизна) Код УКТЗЕД 14.14 затверджено Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-2010
Так, обміну та поверненню не підлягають:
- товари для новонароджених
- постільна білизна
- натільна білизна, а саме:
піжами та халати кігурумі, боді, чоловічки (сліпи), нічні сорочки, труси, майки, шкарпетки, колготи, кальсони - в цілому будь-які товари, які носяться на голе тіло або стикаються з місцями гігієни!
Детальний список виробів, що належать до поняття білизни (спідня білизна) Код УКТЗЕД 14.14 затверджено Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-2010
2. Товар не використовувався, і зберігся у тому вигляді, в якому його купували!
Обміняти чи повернути товар можна лише в тому випадку, якщо:
- товар НЕ був у вжитку і НЕ має слідів використання: розривів, подряпин, дірок, сколів, потертостей, плям тощо;
- якщо збережено його товарний вигляд (у тому числі не порушено пломби, ярлики, пакувальні матеріали) та інші споживчі властивості. Це прямо прописано у ст. 9 Закону про захист прав споживачів;
- Пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару;
Обміняти чи повернути товар можна лише в тому випадку, якщо:
- товар НЕ був у вжитку і НЕ має слідів використання: розривів, подряпин, дірок, сколів, потертостей, плям тощо;
- якщо збережено його товарний вигляд (у тому числі не порушено пломби, ярлики, пакувальні матеріали) та інші споживчі властивості. Це прямо прописано у ст. 9 Закону про захист прав споживачів;
- Пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару;
Зверніть увагу:
Принципове дотримання нами порядку обміну (повернення) товарів, затвердженого чинним законодавством України, це не просто забаганка чи не бажання йти на зустріч. Справа в тому, що держава гарантує не лише Ваші права, а й права інших споживачів, які придбають повернутий товар.
Принципове дотримання нами порядку обміну (повернення) товарів, затвердженого чинним законодавством України, це не просто забаганка чи не бажання йти на зустріч. Справа в тому, що держава гарантує не лише Ваші права, а й права інших споживачів, які придбають повернутий товар.
При поверненні (обміні) товару витрати на транспортування несе покупець.
Якщо ви отримали не ту модель, яку замовляли, не той розмір чи колір, зв'яжіться з нами у момент огляду або протягом 2 робочих днів з моменту отримання (включаючи дату отримання).
Для підтвердження невідповідності вам буде необхідно зробити фотофіксацію та надіслати нам.
Якщо ми помилково вам відправили не ту модель або розмір - зробимо обмін за рахунок магазину!
Якщо ви отримали не ту модель, яку замовляли, не той розмір чи колір, зв'яжіться з нами у момент огляду або протягом 2 робочих днів з моменту отримання (включаючи дату отримання).
Для підтвердження невідповідності вам буде необхідно зробити фотофіксацію та надіслати нам.
Якщо ми помилково вам відправили не ту модель або розмір - зробимо обмін за рахунок магазину!
Зверніть увагу: невідповідність відтінку того самого кольору (наприклад, темно-синій - синій) не вважається невідповідністю кольору. Це пов'язано з тим, що передача фотографії залежить від монітора і на різних моніторах одне і теж зображення може виглядати по-різному. Товар, що надсилається для обміну, також має бути новим, не бути в експлуатації, його товарний вигляд (у тому числі пломби, ярлики, пакувальні матеріали) та інші споживчі властивості мають бути збережені.
Будь ласка, під час отримання посилки перед використанням товару переконайтеся, що це саме той розмір, який ви замовили і що в ньому немає видимих дефектів.
Будь ласка, під час отримання посилки перед використанням товару переконайтеся, що це саме той розмір, який ви замовили і що в ньому немає видимих дефектів.
Якщо вам прийшов товар із браком (не працює, брудний, порваний), ви повинні це виявити в момент огляду ДО ОТРИМАННЯ (у відділенні пошти в присутності співробітника, при доставці додому - кур'єра або при самовивезенні - продавця). Після чого негайно повідомити нас, надати фото та відео для підтвердження браку. У такому разі обмін відбувається за рахунок магазину.
Якщо ви виявили брак після отримання, ми не гарантуємо вирішення ситуації на користь клієнта, тому що не можемо бути впевнені в тому, що брак виник не в результаті дій з боку клієнта (недбала експлуатація або використання не за призначенням)
Якщо ви виявили брак після отримання, ми не гарантуємо вирішення ситуації на користь клієнта, тому що не можемо бути впевнені в тому, що брак виник не в результаті дій з боку клієнта (недбала експлуатація або використання не за призначенням)
БУДЬ ЛАСКА, ПЕРЕВІРТЕ КОМПЛЕКТНІСТЬ І ВІДСУТНІСТЬ ДЕФЕКТІВ У ТОВАРІ ПРИ ЙОГО ОТРИМАННІ!!!